Castors to The maxx
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Intrigtråden

2 posters

Go down

Intrigtråden Empty Intrigtråden

Post by ozio85 Tue Mar 28, 2017 10:15 am

Större intriger som är på G med andra grupper inför i år:

* Sammarbeta mer med KÅP, vi blir deras "go to guys" när det är större smutsigare jobb som ska utföras.

ozio85

Posts : 20
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Intrigtråden Empty Re: Intrigtråden

Post by Christer Sat May 06, 2017 9:16 am

En uppstartsgrej: Castors håller på att sina med bulor, vi måste ha mer! (100 per pers är ju vad man i Castors drar iväg med en näve innan frukost) Börja direkt med att skaffa sig mer ammo. Vi kan drälla iväg i mindre grupper, sälja prylar, hota, stjäla, beskydda och göra dealar. Mjukstart men ändå in i spelet direkt. Bra eller anus?

Edit: alla behöver ju inte göra detta men det kan vara en skön mjukstart.

Christer

Posts : 29
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Intrigtråden Empty Re: Intrigtråden

Post by ozio85 Sat May 27, 2017 5:15 pm

Jag och Johan har spånat lite kring en starthistoria som årets lajv kan ta lite fart ifrån. Det är något som skulle ha hänt mellan årets lajv och förra året. Storyn är ganska enkel: vi har varit dyngfulla tillsammans (inget ovanligt).

För att johan och jag inte heller ska veta vem som vet vad, så tänkte vi dela ut storyn på följande sätt:

Johan och jag skriver ihop 10 små storys och lägger dem i 10 vita kuvert, alla drar var sitt kuvert och läser det för sig själv. Det som står i kuvertet är alltså inget hemligt, men är till för att få en spridning på det som skulle ha hänt.

Är det något som folk skulle gilla?

ozio85

Posts : 20
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Intrigtråden Empty Re: Intrigtråden

Post by Christer Sun May 28, 2017 10:51 am

Askul! Jag är för!

Christer

Posts : 29
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Intrigtråden Empty Re: Intrigtråden

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum