Castors to The maxx
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Sovplatser

4 posters

Go down

Sovplatser Empty Sovplatser

Post by Hyland Tue Mar 28, 2017 10:19 am

Apoteket har max 4 platser nere och 3 uppe. Vi behöver alltså fler.
Nere är av vana och hävd Jag, Glenn och Ståhl som slaggar tillsammans med Petter(vet inte om han tänkte sova kvar på sin dag men jag gissar han är törstig)
Uppe slaggar Skalin och har sitt radiorum. Gagga och Sparven sov också där. Jag föreslår att vi begränsar det till Skalin och en till så vi kan få tillbaka kontoret där vi smider planer och äter vid skyfall.

Huset rakt över gatan är bra att sova i. Tror det är hyggligt tätt och det är jävla stort så det sväljer en hel del folk.

Hyland
Admin

Posts : 29
Join date : 2017-03-28

http://castors.forumotion.eu

Back to top Go down

Sovplatser Empty Re: Sovplatser

Post by Aset Tue Mar 28, 2017 8:22 pm

Jag har länge velat ha en ursäkt för att mysa köttsligt med Gagga så jag röstar på honom som Petters ersättare. Förlåt, men han är het för sin ålder och har stor penis.  Håller dock med om att kontoret bör ingen sova i.

Aset

Posts : 11
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Sovplatser Empty Re: Sovplatser

Post by Christer Wed Apr 05, 2017 5:53 pm

Det blir alltså jag, Magnus, Helge och Rökis (?) i det andra huset. (Noah?)
Ska vi sikta på att sova på ena våningen och ha den andra till annat? Jag skulle gärna ha en operationsstol i ett hörn. Tänk sliten, nerbäddad, skitig karmstol med fastsatta läderremmar för händerna. Stående på en ofantligt skitig och blodig pressening. Och sen en låda lr motsv med mina "doktorsprylar" i. (Olika obskyra veterinärgrejer mm.). Operationsstolen tänker jag är 50/50 fältskärmotagning och tortyrstol när några av er pressar ur folk skit. Flexibelt och modernt inredning...
Resten (övriga 30 kvm) skulle man ju kunna göra en lounge-del där vi chillar, planerar, spelar kort och dricker öl om vädret trilskas. Jag har ett par snurrstolar som ska på tippen som kan lira och sen jagar vi fram en stor kabeltrumma till bord. Och så några halva stolar och en jävla massa ölflaskor och skit. Knivkastartavla kanske...

Vad tror ni?

Christer

Posts : 29
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Sovplatser Empty Re: Sovplatser

Post by ozio85 Wed Apr 05, 2017 8:49 pm

Klockrent!! Älskart!

ozio85

Posts : 20
Join date : 2017-03-28

Back to top Go down

Sovplatser Empty Re: Sovplatser

Post by Sponsored content


Sponsored content


Back to top Go down

Back to top


 
Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum